Hvor henvender jeg meg

Nye nøkler til leiligheten bestilles hos forretningsfører.
Se sameiets kontaktside for epost og telefon.

Oppgi fullt navn, leilighetsnummer og nøkkelnummer. Se på en nøkkel du allerede har. Der er det et nummer som begynner med bokstaven K. Dette er nøkkelnummeret. Husk å oppgi antall nøkler.
Nøklene vil bli tilsendt per post rekommandert.

Nye brikker og armbånd for adgangskontroll bestilles hos forretningsfører. Oppgi fullt navn, leilighetsnummer og antall brikker eller armbånd. Dersom brikkene skal erstatte brikker som er mistet, oppgi numrene på disse brikkene.
Brikker og armbånd koster (i 2022) ca. kr. 400,- pr. stykk pluss mva.
Nye brikker og armbånd vil bli tilsendt per post rekommandert sammen med faktura. Leveringstid 7 til 14 dager.

Tilgang til apps for adgangskontroll
For beboere i Boligdelen kan dette bestilles hos leder for styret i Boligrådet på e-post tore@ostensen.net eller mobil 90 89 91 34.
Beboere i Omsorgsdelen må ta kontakt med Bærum Kommune.
Dette gjelder appene Intratone (porttelefon) og JustIN Mobile (døråpner).

Postkassenøkkel kan files fra original eller kopi hos firmaer som driver slik virksomhet. Henvend deg til forretningsfører dersom du av en eller annen grunn ønsker å skifte hele låsen med nøkkel.

Internett er installert hver leilighet, og leveres fra Telenor (tidligere Canal Digital). Dersom man ønsker høyere hastighet enn standard (som er 100/100 mbit/s), eller om man har problemer med nettet må man henvende seg til Telenor.

Sameiets faste rørlegger er  Bærums Verk Rørleggerbedrift, Marstranderveien 26, 1369 Stabekk. De kjenner huset godt, og kan hjelpe deg med små og store oppdrag.

Sameiets faste elektriker er Ampère Installasjon & Service AS,
Øvre Gjellum vei 8 A, 1389 Heggedal. De kjenner også huset og installasjonene godt, og kan hjelpe deg med små og store oppdrag.

Sameiets leverandør av markiser er Hilmar Hammerhei AS,
Levretoppen 1, 1346 Gjettum

Vedlikehold av kjøkkenvifte utføres av Danitek.